דף מידע לניהול ופיתוח משאבי אנוש

דף מידע לניהול ופיתוח משאבי אנוש

מלא\י פרטים :





הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

 

הביקוש למקצועני שיווק דיגיטלי הולך וגובר במגוון חברות במשק, במשרדי פרסום, ואף בארגונים שלא למטרת רווח. עבור עולם השיווק מדובר במהפכה, הן מבחינת דרכי החשיבה והן מבחינת התוצאות: מיקוד מודעות מדויק, התאמת המסר ללקוח הנכון בזמן הנכון, ומדידת תוצאות אפקטיבית. שיתוף הפעולה בין הטכניון לחברת Mediacom Interaction בא לענות על הצורך הגובר במקצוענים בתחום.

מטרות התכנית

הקורס מכשיר מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי PPC, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הוא משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים, ותרגול רב.

קהל היעד

הקורס מיועד לאנשים חסרי ידע או בעלי ידע בסיסי, שרוצים להיות מומחי שיווק דיגיטלי. הוא מתאים ליזמים, לאקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, לחיילים משוחררים, ולמנהלים במגוון תפקידים.

תנאי הקבלה

תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון קבלה עם המנהל האקדמי.
לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים – כל התרגילים הם ברמת משתמש בלבד.
הקבלה לתכנית הינה על בסיס מקום פנוי.

מתכונת לימודי קורס שיווק דיגיטלי

160  שעות אקדמיות במתכונת של 30 מפגשי ערב.
הלימודים יתקיימו פעם בשבוע בין השעות 17:30 – 21:30.
לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של "מומחי שיווק דיגיטלי" במסגרת לימודי ניהול, מטעם טכניון לימודי המשך ועזריאלי

 מועד פתיחת הקורס: נובמבר 2017

 

לימודי תעודה נוספים הנלמדים במסגרת לימודי ניהול במכללת עזריאלי לימודי המשך:
ניהול פרויקטים
קורס פיתוח מנהלים
קורס ניהול משאבי אנוש

 

לייעוץ לימודים אישי מלאו פרטיכם

צור איתנו קשר »

אני מאשר/ת קבלת מידע פרסומי מהמכללה