אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

מלא\י פרטים :





אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

בעידן הנוכחי תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי, ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו. הצורך בהבנה רחבה ותכנון אסטרטגי יעיל בעולם השיווק הדיגיטלי הוא קריטי ומשמעותי עבור מי שנמצא בעמדות מפתח של ניהול.

תוכנית הקורס

  • הכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי והאקו סיסטם השיווקי, ניתוח אסטרטגי לעסק
  •  מדיה חברתית – אסטרטגיה אורגנית וממומנת, גיבוש קונספט שיווקי וניתוח דו"חות
  • גוגל – הרבה יותר ממנוע חיפוש, להוביל ברשת ולהגיע ללקוחות חדשים
  • ניהול הגולשים באתר, שיווק באמצעות תוכן, ניהול ספקים ומוניטין ברשת

תנאי קבלה

הקורס מיועד למנהלים או מקבלי החלטות בארגון: מנהלי חברות ועמותות, מנהלי שיווק המנהלים ספקי משנה, יזמים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מותג או מנהלי יחסי ציבור.

תנאי קבלה:

  • ניסיון ניהולי מוכח.
  • תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון אישי לבחינת התאמה.

*לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים.

מתכונת הלימודים

80 שעות אקדמיות, 16 מפגשים
המפגשים יתקיימו פעם בשבוע בשעות אחר הצהריים במשך כ-4 חודשים
לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של "אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית" במסגרת לימודי ניהול, מטעם טכניון לימודי המשך ועזריאלי

מועד פתיחת הקורס: 10.05.2020

לימודי תעודה נוספים הנלמדים במסגרת לימודי ניהול במכללת עזריאלי לימודי המשך:
ניהול פרויקטים
קורס פיתוח מנהלים
קורס ניהול משאבי אנוש

לייעוץ לימודים אישי מלאו פרטיכם

צור איתנו קשר »

אני מאשר/ת קבלת מידע פרסומי מהמכללה